top of page

Kjøpsbetingelser

Vi håper du og din katt eller hund vil elske Yora produkter. Har du spørsmål kan du sende oss en e-post på kontakt@yora.no. Her får du informasjon om hva som gjelder dersom du angrer på kjøpet, om du ønsker å annonsere et produkt eller om du ønsker å bruke vår smaksgaranti.

 

 

1. Levering

 

2. Angrerett

 

3. Klage

 

 

1. Levering

 

Leveringstid 3-5 dager

Gratis frakt på bestillinger over 599 kr

 

For bestillinger under 599 - gebyr på 73,- ink mva

 

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inklusive merverdiavgift.

 

 

Bestillinger sendes med Norges pakke og leveres til deres nærmeste post i butikk. Leveringstiden for produkter levert fra lageret er vanligvis rundt 3 virkedager. Vi varsler deg om mulige leveringsforsinkelser i nettbutikken. Eventuelle fraktkostnader beregnes og oppgis i forbindelse med betaling. Du kan se din bestillings- og leveringsinformasjon i nettbutikkens kasse før endelig godkjenning av bestillingen. Hvis produktet går tapt eller skades under levering, vennligst rapporter det innen 14 dager. Pakker som har blitt skadet eller ødelagt under levering skal umiddelbart meldes til det leveranseansvarlige selskapet eller direkte til oss.

 

 

2. Angrerett

Som kunde har du 14 dagers retur- og bytterett på alle produkter som selges i vår nettbutikk (yora.no). Hvis du har kjøpt produktet fra en forhandler, vennligst kontakt forhandleren direkte angående håndteringen av din sak.

 

Retur- og bytteretten gjelder fra den dagen du mottar din bestilling og gjelder kun uåpnet emballasje (dvs. produktet skal være i ny/uendret stand). Hvis du ønsker å returnere varene dine, vennligst start med å kontakte oss på kontakt@yora.no, oppgi ordrenummeret ditt og årsaken til at du ønsker å returnere produktet (f.eks. endre størrelse), så hjelper vi deg videre. Når vi har mottatt og behandlet saken din, vil vi komme tilbake til deg angående hvordan du returnerer produktet. Du som kunde er ansvarlig for eventuelle returfraktkostnader.

 

Dersom du benytter deg av angreretten og ønsker å motta refusjon, vil vi behandle tilbakebetalingen så snart som mulig, forutsatt at vi har mottatt det returnerte produktet. Refusjon for returnerte produkter skjer via samme betalingsmåte som du oppga ved betaling.

 

 

3. Klage

Dersom du oppdager en feil ved et produkt, har du som forbruker rett til å klage på det. Sjekk derfor alltid pakken din så snart du mottar den. Hvis du mottok feil produkt, produktet er skadet eller mangler, vennligst kontakt oss direkte på kontakt@yora.no. Husk å oppgi ditt ordrenummer og årsak til reklamasjonen, så kan vi hjelpe deg på best og raskest måte.

bottom of page